| Par Mums | Kontakti
  • “IT nozares eksperts“ “Uzticieties profesionāļiem”

  • “Individuāla pieeja katram“ “Komforts, rūpes un kontrole”

  • “Unikalitāte un atšķirība“ “Nodrošināta lojalitāte un sapratne ”

Btn lv

Pakalpojumu apkalpošanas līmenis (SLA)

Standarta pakalpojumu apkalpošanas līmenis, ko piedāvā Stream Networks, atbilst Latvijā telekomunikāciju nozarē pieņemtajam vispārējam biznesa klientu apkalpošanas standartam ar bojājumu novēršanas laiku - ne vēlāk kā nākošajā darba dienā.

Bet uzņēmumiem, kuru darbībai šāds apkalpošanas līmenis nav pietiekošs, jo ir nepieciešama ātrāka sakaru bojājumu identificēšana un novēršana, Stream Networks ir izstrādājis un piedāvā pakalpojumu - Paaugstināts pakalpojumu apkalpošanas līmenis – kurš ikvienam klientam dod iespēju izvēlēties katram pieslēgumam atbilstošāko paaugstinātās apkalpošanas līmeņi (skat. zemāk norādītajā tabulā).

Cena UZZINIET VAIRĀK

Piedāvājam izdevīgas cenas, kas atkarīgas no izvēlētā apkalpošanas līmeņa (pakalpojuma pieejamība mēnesī un bojājuma novēršanas laiks).

Apkalpošanas līmenis (SLA)
Nosacījumi
Cena, EUR
Standarta SLA

Bojājuma novēršana

>99,00%

Ne vēlāk kā nākamās darba dienas laikā (no plkst. 800 līdz plkst. 1800), neskaitot problēmas pieteikšanas dienu

Iekļauts pamata pakalpojuma abonēšanas maksā
Paaugstinātais SLA3

Bojājuma novēršana

>99,00%

8 stundas darba laikā (darba dienās no plkst. 800 līdz plkst. 1800)

10% no pamata pakalpojuma abonēšanas maksas
Paaugstinātais SLA2

Bojājuma novēršana

>99,30%

· 6 stundas darba laikā (darba dienās no plkst. 800 līdz plkst. 1800) un

· 8 stundas ārpus darba laika (darba dienās no plkst. 1800 līdz plkst. 800 un brīvdienās, svētku dienās)

30% no pamata pakalpojuma abonēšanas maksas
Paaugstinātais SLA1

Bojājuma novēršana

>99,50%

· 4 stundas darba laikā (darba dienās no plkst. 800 līdz plkst. 1800) un

· 8 stundas ārpus darba laika (darba dienās no plkst. 1800 līdz plkst. 800 un brīvdienās, svētku dienās)

50% no pamata pakalpojuma abonēšanas maksas
Pakalpojumu apkalpošanas līmenis (SLA)